مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:272023-07-03سياسي

هم سو با اجرای کاشت یک میلیارد درخت در کشور؛ کاشت نهال حکم جایگزین حبس در فارس


در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور کاشت نهال توسط محکومان و زندانیان جرایم غیر عمد به عنوان حکم جایگزین حبس در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستانهای فارس در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الله مرادی، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس امروز با اعلام این خبر گفت: در این راستا با پیگیری انجام گرفته با نظارت واحدهای اجرای احکام و اداره منابع طبیعی در استان، تعدادی از محکومان جرایم سبک به انجام خدمات عمومی رایگان، مکلف به کاشت نهال در عرصه های جنگلی و حاشیه راه های استان خواهند شد.

وی اظهار داشت: در راستای اقدامات تامینی و تربیتی تدابیری اتخاذ گردیده تا با صدور حکم مراجع قضایی احکام مجرمان محکوم به حبس و جزای نقدی، تبدیل به تولید و کاشت درخت شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فارس اظهار امیدواری کرد: این طرح در تمام شهرستان ها و دیگر ادارات منابع طبیعی و آبخیزداریکشور نیز تسری و اجرایی شود.

مرادی گفت: این اقدام علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و موضوع حبس زدایی و پیشگیری از مشکلات ناشی از گذران دوران محکومیت زندانیان نقش مهمی در حفاظت از منابع طبیعی و عرصه های زیست محیطی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم سو با اجرای کاشت یک میلیارد درخت در کشور؛ کاشت نهال حکم جایگزین حبس در فارس

هم سو با اجرای کاشت یک میلیارد درخت در کشور؛ کاشت نهال حکم جایگزین حبس در فارس