مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-04بين الملل

مدودف: به هرقیمتی شده اجازه پیوستن اوکراین به ناتو را نمی دهیم


معاون شورای امنیت روسیه می گوید که مسکو خواستار رسیدگی ناتو به نگرانی های امنیتی روسیه است و تمایلی به «مهار» این ائتلاف نظامی ندارد اما اجازه پیوستن اوکراین به ناتو را نخواهد داد.

- معاون شورای امنیت روسیه می گوید که مسکو خواستار رسیدگی ناتو به نگرانی های امنیتی روسیه است و تمایلی به مهار این ائتلاف نظامی ندارد اما اجازه پیوستن اوکراین به ناتو را نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به خواسته مسکو از ناتو برای احترام گذاشتن به نگرانی های امنیتی روسیه، تاکید کرد که این کشور برای مهار سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو)، تمایل ندارد اما به هر قیمتی که شده، اجازه پیوستن اوکراین به ناتو را نخواهد داد.

مدودف در مقاله ای علیه این تفکر که روسیه برای ممانعت از گسترش ناتو به اوکراین، اشتباه محاسباتی کرده و حتی باعث شده تا فنلاند و سوئد درخواست عضویت در این ائتلاف را بدهند، گفت که این دو کشور منطقه نوردیک پیش از این هم با ناتو ارتباط داشتند.

مدودف در این مقاله نوشت: آنچه روسیه همواره خواستار آن بوده، عدم دعوت ناتو از بخش های سابق (جمهوری های جداشده) کشور ما بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: به هرقیمتی شده اجازه پیوستن اوکراین به ناتو را نمی دهیم

مدودف: به هرقیمتی شده اجازه پیوستن اوکراین به ناتو را نمی دهیم