مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-22سياسي

کتاب در سبد کالای مصرفی مردم قرار گیرد


امام جمعه سهند با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به ترویج کتابخوانی در جامعه ، گفت: کتاب باید در سبد کالای مصرفی مردم قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه سهند با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به ترویج کتابخوانی در جامعه ، گفت: کتاب باید در سبد کالای مصرفی مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام محمد منیب راد پنجشنبه، یکم تیرماه در آیین بهره برداری از بزرگترین کتابخانه استاندارد آذربایجان شرقی در شهر سهند، اظهار کرد: یکی از شاخصه های پیشرفت و توسعه فرهنگی هر کشور، بحث کتابخوانی و انس با کتاب جمعیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: لزوما هر کتابی خوب نیست.

باید مردم را ترغیب به کتابخوانی کنیم ولی برخی از کتاب ها مسموم هستند و غالبا وظیفه حاکمیت است که کتاب مسموم در اختیار مردم گذاشته نشود.

وی ادامه داد: در دوران سیاه اصلاحات، کتاب هایی چاپ می شد که باورها و عقاید دینی و حتی اخلاق دینی مردم را زیرسوال می برد و با خواندن آن ها، انحراف 100 درصدی می شد اما در دولت سیزدهم چنین بحث هایی را نداریم.

منیب راد با بیان این که در فرهنگ کتابخوانی مشکل داریم، گفت: برخی از افراد با کتاب مانوس نیستند و این مشکل را باید حل کنیم که از بعد فرهنگی، وظیفه مسئولان متولی فرهنگ است اما بخشی از این امر به حاکمیت ربط داشته و بایستی کتاب ارزان و آسان در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب در سبد کالای مصرفی مردم قرار گیرد

کتاب در سبد کالای مصرفی مردم قرار گیرد