مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-18اقتصادي

آب پایدار 10 روستا در ابهر تامین شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از تامین آب پایدار 10 روستا درشهرستان ابهر خبر داد و گفت: با آبرسانی به این روستاها جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 300 نفر از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال 10 روستا شامل روستاهای درسجین ، شیورین ، ازناب ، خلیفه حصار ، آقجه کند ، توده بین ، نورین ، کوه زین ، مهستان و خراسانلو در شهرستان ابهر با اجرا طرح آبرسانی از آب پایدار و سالم برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: با آبرسانی به این روستاها جمعیتی بالغ بر3 هزار و 300 نفر از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

وی افزود: در مجتمع درسجین که آبرسانی به 6 روستا از طریق این مجتمع انجام می پذیرد، الکتروپمپ، تابلو برق و کابل های برق رسانی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال تعویض و آبدهی این مجتمع از 8 لیتر در ثانیه به 12 لیتر افزایش یافت.

جزءقاسمی تصریح کرد: برای احداث مخازن مورد نیاز این مجتمع نیز که به حجم 750 متر مکعب پیش بینی شده است، بالغ بر 70 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که پس از تصویب برای اجرا ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب پایدار 10 روستا در ابهر تامین شد

آب پایدار 10 روستا در ابهر تامین شد