مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 15:222023-07-12سياسي

تبلیغ دینی بدون مخاطب شناسی درست بی اثر است


تبلیغ در مکتب الهی، وظیفه همگانی است و شعاع آن در حدود تمام جامعه به تصریح و ارشاد در نظر و عمل مورد تاکید قرار گرفته و بر عهده عموم مسلمانان است.

- خبرگزاری مهر -گروه دین و اندیشه: دیدار امروز جمعی از مبلغان و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی حائز نکته های مهمی در خصوص تبلیغ دینی بود.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار نیاز کشور به فعالیتهای تبلیغاتی متکی بر تحقیق را بسیار بیشتر از فعالیتهای کنونی دانست و با استناد به آیات متعدد قرآن مجید درباره تبلیغ و ابعاد و ظرایف آن، گفتند: دین خدا در سطح توده های مردم جز با تبلیغ صحیح تحقق نمی یابد.

رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه های متکی بر علم و گسترش ابزارها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می کند در مقابل شمشیرهای خون ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.

از آن هنگام که آفتاب عالم تاب اسلام از افق جزیره العرب طلوع کرد و با شعاع حیات بخش خود کالبد مرده بشریت را جانی دوباره بخشید هسته نشر و تبلیغ دین اسلام نیز معنا و مفهوم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ دینی بدون مخاطب شناسی درست بی اثر است

تبلیغ دینی بدون مخاطب شناسی درست بی اثر است