مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-28سياسي

حدود 150 هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: تا کنون 150 هزار نفر در سامانه سجام که با هدف پیشگیری از تخلفات و جرایم راه اندازی شده است ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ششمین روز از هفته قوه قضاییه به موضوع معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه؛ از جلب مشارکت مردم تا اجرای سند تحول قضایی اختصاص داشت، در خصوص میزان استفاده از ظرفیت مردمی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم گفت: معتقدیم همانطور که انقلاب و جنگ را حضور مردم به پیروزی رساند هرجا که مردم حاضر شدند موفقیت های چشمگیری به دست آمد لذا اعتقاد مان این است در بحث پیشگیری بدون حضور مردم، کار خیلی سخت و دیربازده خواهد بود.

وی ادامه داد: بر این اساس از زمانی که مسئولیت معاونت اجتماعی به بنده سپرده شد تلاش کردیم که ظرفیت های مردمی را در گروه های جهادی، هیأت های مذهبی، مساجد و همه بخش هایی که می توانند به شناسایی آسیب ها و گسترش امنیت جامعه و ارتقا فعالیت هایی که می تواند سازنده باشد، به میدان بیاوریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: در سند تحول قضایی یکی از ماموریت هایی که به معاونت اجتماعی سپرده شده، این است که مشارکت های مردمی را به صحنه بیاورد، از قبل سامانه ای تحت عنوان سجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 150 هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند

حدود 150 هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند