مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-26اقتصادي

بازدید مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این بازدید، پرویز کرمی مدیر عامل آمپر با اشاره به دستاوردها و توانمندی های مجموعه آمپر، از ورود یکی از استارتاپ های مستقر در شتابدهنده های آمپر(شتابدهنده آمپر چنج) به اکوسیستم بیمه ای کشور خبر داد و به معرفی .

- مدیرعامل هلدینگ اقتصادی سبا، بزرگترین هلدینگ اقتصادی صنعت بیمه کشور از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر و توانمندی ها و استارتاپ های حاضر در این کارخانه بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این بازدید، پرویز کرمی مدیر عامل آمپر با اشاره به دستاوردها و توانمندی های مجموعه آمپر، از ورود یکی از استارتاپ های مستقر در شتابدهنده های آمپر(شتابدهنده آمپر چنج) به اکوسیستم بیمه ای کشور خبر داد و به معرفی زمینه همکاری های مشترک با هلدینگ سبا پرداخت.

در ادامه بهروز کشاورز مدیر شتابدهنده آمپر چنج، فعال در حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق با معرفی استارتاپ بیمه ای هزاره سوم، از تسهیلات و نوآوری این استارتاپ در بستر بیمه گفت و از آمادگی آمپر برای همکاری های مشترک در حوزه صنعت بیمه خبر داد.

محمدی مدیرعامل و بنیانگذار استارتاپ هزاره سوم نیز با معرفی توانمندی های استارتاپ مذکور ضمن قدردانی از حمایتهای کارخانه نوآوری آمپر امکان پذیری استمرار این نوع پروژه ها را خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر

بازدید مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر