مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-07سياسي

جذب نیرو در شرکت های وابسته به سازمان بنادر با اولویت نیروی بومی باشد


نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: لازم است جذب نیرو در شرکت های وابسته به سازمان بنادر نیز از طریق آزمون و با اولویت نیروهای بومی انجام شود ضمن اینکه درخواست داریم سازمان بنادر و دریانوردی نیز یک هنرستان در حوزه تخصصی خودش ایجاد کند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: لازم است جذب نیرو در شرکت های وابسته به سازمان بنادر نیز از طریق آزمون و با اولویت نیروهای بومی انجام شود ضمن اینکه درخواست داریم سازمان بنادر و دریانوردی نیز یک هنرستان در حوزه تخصصی خودش ایجاد کند.

مهدی دوستی صبح امروز (16 تیرماه) در نشست با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، اظهار کرد: بنادر کوچک استان به دلیل رسوب گذاری ظرفیت های پهلوگیری شان روز به روز در حال کاهش یافتن است و لازم است بسته لایروبی بنادر استان طراحی شود و در قالب تهاتر با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) لایروبی کلیه بنادر آغاز شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در آغاز عملیات اجرایی بندرگاه جدید بندرلنگه، افزود: عملیات احداث این بندر در پس کرانه و خشکی باید در سفر رییس جمهور آغاز شود و برای این مهم زمین به اندازه کافی تخصیص پیدا خواهد کرد.

استاندار هرمزگان، با اشاره به اهمیت حفظ پس کرانه های بنادر و اراضی 2400 هکتاری پس کرانه بندر شهید رجایی، گفت: ما به هیچ عنوان موافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیرو در شرکت های وابسته به سازمان بنادر با اولویت نیروی بومی باشد

جذب نیرو در شرکت های وابسته به سازمان بنادر با اولویت نیروی بومی باشد