مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-11اقتصادي

اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به طرح ها و شرکت های پشتیبانی است


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : اعتبارات مشاغل خانگی امسال با اولویت پرداخت به طرح ها و کسب و کارهای پشتیبان قرار دارد.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : اعتبارات مشاغل خانگی امسال با اولویت پرداخت به طرح ها و کسب و کارهای پشتیبان قرار دارد.

سید فرهاد ناصری نیا، امروز بیستم تیرماه در جمع خبرنگاران، کسب و کار در مشاغل خانگی را یکی از زمینه های افزایش مشارکت مردم در اقتصاد بیان کرد و افزود: این نوع مشاغل راهکار مناسبی برای توسعه شغل های خرد و متوسط به ویژه برای بیکارانی است که دارای مهارت کافی در انجام برخی از کارها هستند، اما بدلیل کمبود شغل در کشور نمی توانند جذب بازار کار شوند.

وی به برنامه ها و عملکرد این اداره کل با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: حمایت از طرح های پشتیبان مشاغل خانگی به ویژه طرح های فارغ التحصیلان دانشگاهی، دقت و نظارت بر طرح های اقتصادی بهره مند شده از تسهیلات اشتغالزایی و تکمیل واحدها و طرح های اقتصادی نیمه تمام و راکد دارای اشتغالزایی بالا در اولویت باشد سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد : کانون کارآفرینان برتر تشکلی حرفه ای و دارای تجربه است که با حمایت و استفاده از ظرفیت این کانون در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به طرح ها و شرکت های پشتیبانی است

اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به طرح ها و شرکت های پشتیبانی است