مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-15سياسي

دختر ایرانی در اوج توانایی و استعداد است


مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دختر امروز در اوج توانایی و استعداد است لذا باید فرصتی برای تفریح، اوقات فراغت و شادزیستن وی فراهم کنیم تا در گروه همسالان بهترین رفیق را پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عاطفه سعیدی نژاد عصر امروز در همایش دخترخاله ها که با موضوع الگوی زیست عفیفانه دختر مسلمان ایرانی در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد، گفت: دختران در جامعه اسلامی عزیزند و اگر ظاهری متفاوت با یکدیگر هم داشته باشند همگی باعزت و باشخصیت هستند.

  مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: دختر ایرانی دختر تربیت شده ای است که قرار است اتفاق بزرگی را رقم بزند پس قدر جایگاه خود و کار خود را جدی بگیرید.

  وی با اشاره به اینکه دختران حاج قاسم به کم راضی نمی شوند، افزود: کار وقتی درست می شود که به دختران فضا دهیم تا حرکت کنند و با تاسی از حاج قاسم جایگاه خود را پیدا کنند.

  سعیدی نژاد تصریح کرد: دختر امروز در اوج توانایی و استعداد است لذا باید فرصتی برای تفریح، اوقات فراغت و شادزیستن وی فراهم کنیم تا در گروه همسالان بهترین رفیق را پیدا کند.

  وی ادامه داد: در دین اسلام به همنشین خوب اشاره شده و خوب است که رفیق و همنشین از ارحام باشد تا در کنار هم فضای خوب خلق کنند و آینده را بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر ایرانی در اوج توانایی و استعداد است

دختر ایرانی در اوج توانایی و استعداد است