مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 21:352023-07-01فرهنگي

تهمورس پورناظری پای گروهش ایستاد ؛ حضور کدام هنرمند باعث لغو کنسرت شد؟


تهمورس پورناظری لغو کنسرت خود را در حالی اعلام کرده است که شامگاه جمعه نهم تیرماه پروفایل کنسرت او از سایت بلیت فروشی حذف شده بود، پورناظری در پستی اینستاگرامی تاکید کرد با همه ی هنرمندان گروه به صحنه باز می گردم.

- تهمورس پورناظری پای گروهش ایستاد ؛ حضور کدام هنرمند باعث لغو کنسرت شد؟ تهمورس پورناظری لغو کنسرت خود را در حالی اعلام کرده است که شامگاه جمعه نهم تیرماه پروفایل کنسرت او از سایت بلیت فروشی حذف شده بود، پورناظری در پستی اینستاگرامی تاکید کرد با همه ی هنرمندان گروه به صحنه باز می گردم.

بر اساس آنچه که سایت های بلیت فروشی کنسرت اعلام کرده بودند، قرار بود در کاخ سعدآباد کنسرت باز آمدم  تهمورس پورناظری 11 تیر ماه ساعت 22:15 و 12 تیر در دو سانس 19:55 و 21:55 روی صحنه برود، ولی اکنون تهمورس پورناظری اعلام کرده است که کنسرت او در این مکان برگزار نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پورناظری لغو کنسرت خود را در حالی اعلام کرده است که شامگاه جمعه ـ نهم تیرماه ـ پروفایل کنسرت او از سایت بلیت فروشی حذف شده بود و البته خود این خواننده هنوز درباره این اتفاق اظهارنظری نکرده بود.

در ادامه با توضیحی که پورناظری داد مشخص شد، غیبت برخی از هنرمندان گروه، علت حذف کنسرت بوده است؛ چنانچه نوشته است: زمانی به صحنه باز می گردم که همه ی گروه بر روی صحنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهمورس پورناظری پای گروهش ایستاد ؛ حضور کدام هنرمند باعث لغو کنسرت شد؟

تهمورس پورناظری پای گروهش ایستاد ؛ حضور کدام هنرمند باعث لغو کنسرت شد؟