مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-22سياسي

دیدار خضریان با فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست فصلی علی خضریان سخنگو و عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل نود مجلس با نمایندگان تشکل ها و فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران با محوریت موضوعات روز جامعه به ویژه در عرصه سیاست و فرهنگ امروز و با حضور حجت الاسلام سیدمحمود .

- نشست سخنگو و عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل نود مجلس با نمایندگان تشکل ها و فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران با محوریت موضوعات روز جامعه به ویژه در عرصه سیاست و فرهنگ امروز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست فصلی علی خضریان سخنگو و عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل نود مجلس با نمایندگان تشکل ها و فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران با محوریت موضوعات روز جامعه به ویژه در عرصه سیاست و فرهنگ امروز و با حضور حجت الاسلام سیدمحمود نبویان نایب رییس کمیسیون اصل نود و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس برگزار شد.

این جلسه با محور نگاهی نقادانه به لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان که کلیت آن پیش تر در مجلس به تصویب رسیده است تشکیل و نمایندگان حاضر و دانشجویان دیدگاه های خود را در خصوص این طرح در فضایی کارشناسی مطرح کردند.

در بخشی از این جلسه با اشاره به بخشی از لایحه مذکور که در معاونت امور زنان ریاست جمهوری تدوین شده است تصریح شد: اندیشه دینی با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار خضریان با فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران

دیدار خضریان با فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران