مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-12سياسي

ضرورت اجرای طرح هندی «سواچ بهارات» در ایران!


معضلی که از برگزاری کنسرت و حجاب اولویت بالاتری دارد؛ فقدان سرویس بهداشتی یا سرویس بهداشتی مناسب! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آنچه خواندید، دیدگاه عزت اله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره یکی از بزرگترین مشکلاتی است که به نوعی کشورمان با آن دست به گریبان است.

موضوعی که وقتی از وزیر می پرسند باتوجه به شروع فصل تابستان و تراکم سفر های تابستانی این مسئله مطرح می شود که شاید مراکز گردشگری به دلایلی همچون حجاب با مسائلی مانند پلمب و بسته شدن روبه رو شوند، راهکار وزارت گردشگری در این خصوص چیست؟ ، در پاسخ می گوید: اگر واقعیت را بخواهید در شرایط فعلی یکی از مهم ترین مشکلاتی که در حوزه گردشگری وجود دارد را مناسب نبودن سرویس های بهداشتی بین راهی می دانم و این از همه چیز مهم تر است.

چون در دولت این گزارش را داده ام، عرض می کنم هنگامی که مردم سوار ماشین می شوند و در جاده راه می افتند و می بینند سرویس های بهداشتی مناسب برای آن ها نیست هرچه ما به این ها بگوییم که سد افتتاح کردیم، پروژه های بزرگ افتتاح کردیم، کارخانه های بزرگ افتتاح شده است، مردم می گویند بسیار خب اجمالاً همین سرویس های بهداشتی را در مسیر درست کنید.

من فکر می کنم قبل از این که برای مردم اجمالاً کنسرت، حجاب و محدودیت های اینجوری مطرح شود، فعلا سرویس بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای طرح هندی «سواچ بهارات» در ایران!

ضرورت اجرای طرح هندی «سواچ بهارات» در ایران!