مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-24سياسي

نامگذاری 14 معبر شهرری به نام شهدا


مصادف با ایام فرخنده دهه اول ذی الحجه، 14 معبر شهرری با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت به نام شهدای والامقام پلاک کوبی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، 14 معبر شهرری با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت طی مراسمی به نام شهدای والامقام پلاک کوبی شد.

سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20 تهران در این رابطه اظهار کرد: مصادف با ایام فرخنده دهه اول ذی الحجه، 14 معبر به نام 14 شهید بزرگوار نام گذاری شد و معابر هم به تابلو های پرچمی ابتدای کوچه و هم به تابلو های مشخصات شهید مزین شده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران به برکت خون شهدا است، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست ، وظیفه اصلی امروز ما اهمیت دادن به این فضیلت بزرگ است.

حسین نصرالله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری هم در این آیین گفت: خانواده های معظم شهدا با مراجعه به بنیاد شهید می توانند درخواست نامگذاری کوچه محل سکونت پدر و مادر شهید را ارائه دهند تا در شورای نامگذاری مطرح شود، در حقیقت ما با این کار توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را تسریع می کنیم و این کار از همان قدم هایی است که باعث شناخت بیشتر جوانان از شهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری 14 معبر شهرری به نام شهدا

نامگذاری 14 معبر شهرری به نام شهدا