مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-18اقتصادي

احداث 20 واحد مسکونی برای خانواده های 2 معلولی کبودراهنگی


مدیر اداره بهزیستی کبودراهنگ گفت: 86 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان در دست احداث بوده که از این تعداد واحدها 20 واحد به خانواده های دو معلولی اختصاص داشته و این واحدها با مساعدت بنیاد علوی در حال انجام است.

- ایسنا/همدان مدیر اداره بهزیستی کبودراهنگ گفت: 86 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان در دست احداث بوده که از این تعداد واحدها 20 واحد به خانواده های دو معلولی اختصاص داشته و این واحدها با مساعدت بنیاد علوی در حال انجام است.

محمود محمدی در گفت وگو با ایسنا، از افتتاح هشت واحد مسکونی مددجویی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 750 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی مددجویی بهزیستی شهرستان در بخش مرکزی، بخش گل تپه و شیرین سو شهرستان در هفته بهزیستی به افتتاح و بهره برداری رسید.

وی یاد آور شد: در سال گذشته درحوزه مسکن 37 واحد مسکن مددجویی در قالب کمک های بلاعوض و تسهیلات مقاوم سازی مسکن توسط بهزیستی شهرستان مساعدت شده است.

محمدی در ادامه از پرداخت بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این میزان تسهیلات اشتغالزایی به 210 نفر از مددجویان بهزیستی این شهرستان طی یکسال گذشته در زمینه مشاغلی چون دامپروری، خیاطی، زنبورداری و بلوک زنی خدماتی پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 20 واحد مسکونی برای خانواده های 2 معلولی کبودراهنگی

احداث 20 واحد مسکونی برای خانواده های 2 معلولی کبودراهنگی