مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-08اقتصادي

فرودگاه سقز شهریورماه امسال افتتاح می شود


فرودگاه سقز از پروژه های تاریخی کردستان است که مطالعات آن به دهه 70 و شروع آن به دهه 80 بر می گردد که به شرط تامین سهم سازمان مدیریت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: مشکل تسهیلات بانکی در استان از مشکلاتی بود که در نشست با رییس جمهور مطرح کردیم.

وی افزود: عمدتا فعالیت بانک ها در پرداخت تسهیلات خوب بوده اما تنگناهایی به شدت از سوی بانک مرکزی اعمال می شود که مشکلاتی برای کردستان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به کم بودن منابع بانکی در کردستان، گفت: رییس جمهور دستورات لازم در زمینه همکاری بانک مرکزی با استان هایی که از نظر منابع بانکی محدودیت دارند را صادر کردند.

وی عنوان کرد: پروژه های ناتمام زیادی در کردستان وجود دارد که سالیان سال است آغاز شده و تاریخچه برخی از آنها به چند دهه بر می گردد.

استاندار کردستان تصریح کرد: برای مثال پروژه راه آهن را زمانی تحویل گرفتیم که در نقطه شروع دولت با مطالبه 700 میلیارد تومانی پیمانکاران از این پروژه مواجه بودیم و امروز برای اتمام آن نیاز به 2 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد که البته الان پروژه فعال است و 400 تا 500 نفر مشغول به کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه سقز شهریورماه امسال افتتاح می شود

فرودگاه سقز شهریورماه امسال افتتاح می شود