مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-14حوادث

دستگیری باند سارقان محتویات داخل خودرو در ایلام


فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری باند سرقت محتویات داخل خودروها در استان خبر داد.

- سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای افزایش امنیت اجتماعی و دریافت اخباری مبتنی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در استان یک باند سارقان حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند.

وی توضیح داد: با اعلام گزارش هایی مبنی بر سرقت محتویات داخل خودروها، در این رابطه کاراگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیمی مجرب ضمن تجزیه و تحلیل نحوه سرقت ها و بررسی دوربین های مداربسته سرنخ هایی از یکی از سارقان حرفه ای را بدست آوردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد سارق با همدستی تعداد پنج نفر دیگر بصورت گسترده اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می کنند.

سردارسلمانی با بیان اینکه این سارقان اموال مسروقه را به شخصی با هویت معلوم می فروشند، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی فرد سارق به همراه پنج نفر از همدستانش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس دلالت داده شدند.

این مقام نظامی تصریح کرد: سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به تعداد 30 فقره سرقت اعتراف و اعلام داشتند وجه ناشی از فروش اموال مسروقه را صرف بازی قمار می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان محتویات داخل خودرو در ایلام

دستگیری باند سارقان محتویات داخل خودرو در ایلام