مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-19سياسي

«محمد بن زاید» در چه حوزه هایی به «محمد بن سلمان» خنجر زد؟


یک کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه بین امارات و عربستان رقابت پنهانی در حوزه های اقتصادی و سیاسی وجود دارد، گفت: البته ساز و کار در شورای همکاری خلیج فارس به نحوی است که اجازه نمی دهد رقابت موجود بین این دو کشور تبدیل به تنش شود.

- یک کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه بین امارات و عربستان رقابت پنهانی در حوزه های اقتصادی و سیاسی وجود دارد، گفت: البته ساز و کار در شورای همکاری خلیج فارس به نحوی است که اجازه نمی دهد رقابت موجود بین این دو کشور تبدیل به تنش شود.

حسین آجرلو در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با اظهارات منتشر شده به نقل از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان مبنی بر اینکه امارات از پشت به ما خنجر زد و چرایی مطرح شدن این سخن از سوی این مقام عالی رتبه سعودی گفت: باید به این موضوع توجه داشت که همواره بین اعضای شورای همکاری خلیج فارس اختلافات داخلی وجود دارد و وقتی چالش های بیرونی آنها کاهش پیدا می کند این اختلافات داخلی بیشتر سرباز می زند.

وی با بیان اینکه در واقع وقتی شورای همکاری خلیج فارس با چالش های بیرونی روبه روست ما کمتر می بینیم که رقابت داخلی اعضای آن نمود بیرونی داشته باشد، اظهار کرد : اما وقتی چالش های بیرونی آنها کمتر می شود این چالش های داخلی جلوه بیشتری پیدا می کند در حال حاضر نیز با توجه به این که چالش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمد بن زاید» در چه حوزه هایی به «محمد بن سلمان» خنجر زد؟

«محمد بن زاید» در چه حوزه هایی به «محمد بن سلمان» خنجر زد؟