مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-21سياسي

همکاری کنسرسیوم پنج دانشگاه برتر ایرانی با دانشکده مطالعات جهان


تفاهم نامه کنسرسیوم پنج دانشگاه برتر ایرانی و دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در راستای همکاری های علمی و بین المللی امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این تفاهم نامه در نشستی با حضور دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمد سمیعی، رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، منعقد شد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با معرفی ظرفیت های حوزه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه فعالیت های نوآورانه مدیریت روابط بین الملل گفت: به منظور پیشبرد اهداف دانشگاه در عرصه بین المللی، تاکنون 22 میز و چهار اتاق همکاری علمی با کشورهای هدف تشکیل شده که اعضای آن ها همگی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

آیتی با اشاره به روند عضویت در اتاق فکر میزها و اتاق های همکاری، به بیان توضیحاتی در خصوص انتخاب مسئولان و دبیران آن ها پرداخت.

وی با بیان پیگیری موضوع اعتباربخشی و رتبه بندی بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مدیریت روابط بین الملل گفت: اخیراً طرح تدوین سند راهبردی ارتقای رتبه در نظام های رتبه بندی بین المللی با همکاری دکتر گزنی از اساتید دانشگاه شیراز و عضو هیأت علمی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام آغاز شده که نتایج ارزشمندی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری کنسرسیوم پنج دانشگاه برتر ایرانی با دانشکده مطالعات جهان

همکاری کنسرسیوم پنج دانشگاه برتر ایرانی با دانشکده مطالعات جهان