مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 00:202023-07-19سياسي

شهردار منتخب نسیم شهر می ماند یا نه؛مساله این است


اعضای شورای شهر نسیم شهر در حالی یک روز پس از دستگیری رییس خود قصد عدول از شهردار منتخب را دارند، که گویا ماجراهای مدیریت شهری در این شهر پایان پذیر نیست.

- ، گروه استان ها؛ ذبیح الله اصغری: قصه های عجیب نسیم شهر اصلاً بنای تمام شدن ندارد، چهارشنبه 28 تیرماه بود، که دادستان عمومی و انقلاب بهارستان خبر از دستگیری رییس شورای اسلامی نسیم شهر داد.

سید امیر احمدی در این خصوص اظهار داشت: در روزهای اخیر در پی وصول گزارش ها و شکایات عدیده مردمی و نیز گزارش های واصله از نهادهای امنیتی و مراجع نظارتی با محوریت شیوع پدیده ساخت و ساز غیر مجاز در نسیم شهر بهارستان و به طور کلی مراودات مالی نامتعارف، دو عضو شورای اسلامی و سه کارمند شهرداری نسیم شهر بازداشت شده بودند و با انجام تحقیقات قضایی و رصد اطلاعاتی پس از بازداشت این افراد، با حصول ادله و مستندات متقن، رییس شورای اسلامی نسیم شهر و یکی از اشخاصی که به عنوان کارچاق کن عضو شورا در خارج از این نهاد مردمی فعالیت داشته نیز با حکم مقام قضایی دستگیر شدند.

اما این تمام ماجرا نبود، چرا که تنها چند ساعت بعد از دستگیری رییس شورای اسلامی نسیم شهر، سخنگوی این شورا اعلام کرد که شورای شهر تصمیم گرفت از انتخاب آقای علیرضا قربانی به عنوان شهردار منتخب خود عدول کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منتخب نسیم شهر می ماند یا نه؛مساله این است

شهردار منتخب نسیم شهر می ماند یا نه؛مساله این است