مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-21بين الملل

رسانه های لبنانی: سفیر سوئد، لبنان را ترک کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وبگاه لبنانی «لیبانون دیبیت»، عصر امروز (جمعه)، خبر داد «آن دیسمور» سفیر سوئد در بیروت، لبنان را ترک کرده است.

- رسانه های لبنانی می گویند که به دنبال هتک حرمت مجدد قرآن کریم در استکلهم، تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف سفارت سوئد در بیروت اتخاذ شده و سفیر سوئد، لبنان را ترک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وبگاه لبنانی لیبانون دیبیت ، عصر امروز (جمعه)، خبر داد آن دیسمور سفیر سوئد در بیروت، لبنان را ترک کرده است.

علی رغم آنکه منابع لبنانی اشاره ای به علت خروج سفیر سوئد نکرده اند، اما شبکه المسیره به نقل از خبرنگار در بیروت نوشت که در پی اعتراضات مردمی به هتک حرمت مجدد قرآن کریم، سفیر سوئد، لبنان را ترک کرده است.

از طرف دیگر، شبکه لبنانی ال بی سی آی ، بعدازظهر امروز، خبر داد که شماری از نظامیان لبنانی مقابل سفارت سوئد در بیروت و منزل سفیر مستقر شده اند و تدابیر امنیتی شدیدی در محل اتخاذ شده است.

پلیس سوئد که در هفته های گذشته مجوز برگزاری تجمعی برای هتک حرمت قرآن کریم را صادر کرده بود، علی رغم اعتراض شدید کشور های اسلامی، بار دیگر روز گذشته برای برگزاری تجمعی جدید به همین منظور مجوز صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های لبنانی: سفیر سوئد، لبنان را ترک کرد

رسانه های لبنانی: سفیر سوئد، لبنان را ترک کرد