مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-15سياسي

شدت گرما در عراق و اندیشیدن تمهیدات لازم برای اربعین


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به شدت گرمای کشور عراق نسبت به سال گذشته باید تمهیدات لازم انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی(ع) به بخش هایی از زیارت جامعه کبیره اشاره کرد و اظهارداشت: خداوند مردم را با ائمه اطهار(ع) امتحان می کند و هر کس باید در حد توان خود کاری در این زمینه انجام دهد.

به گفته وی اربعین، پرچم و هویت شیعه است لذا امور مربوط به اربعین را باید با دقت بیشتری انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به اربعین هم شوق و هم ترسی در دل داریم که نکند کارهای مربوط به آن را به خوبی نتوانیم بر اساس وظیفه خود انجام دهیم و قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که باید شرایط سفر ارزان و آسان زیارت امام حسین (ع) را برای مردم در اربعین فراهم کنیم ، تصریح کرد: این کار را  باید با شوق بسیار انجام دهیم.

عباس زاده با تأکید بر این که خداوند باطل السحر جنود شیطان را در اربعین قرار داده، گفت: 30 میلیون نفر با کمترین امکانات از سراسر جهان در مراسم اربعین حضور می یابند که بیش از سه میلیون نفر آنها ایرانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدت گرما در عراق و اندیشیدن تمهیدات لازم برای اربعین

شدت گرما در عراق و اندیشیدن تمهیدات لازم برای اربعین