مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-15اقتصادي

بیش از 27 هزار البرزی برای اخذ مجوز کسب و کار اقدام کردند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: 27 هزار و 875 نفر از البرزی ها درخواست اخذ مجوز جهت راه اندازی کسب و کار داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا جعفری، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان البرز، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به تشکیل نخستین جلسه کمیته های هفت گانه ذیل قرارگاه مذکور اشاره کرد و گفت: نشست های تخصصی با دستگاه های صادر کننده مجوز برگزار شد و شرح وظایف هر یک از کمیته ها مشخص شد.

وی با بیان اینکه مکاتبه با دستگاه های اجرایی استان البرز در زمینه لغو نسخه چاپی استعلامات و صدور مجوزها صورت گرفته است، یادآور شد: اخذ شناسه یکتا در این طرح کافی است که به وسیله آن و با کمک یک گوشی همراه می توان راستی آزمایی را انجام داد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه 27 هزار و 875 درخواست از طریق متقاضیان ثبت شده است، یادآور شد: از این تعداد 3 هزار و 900 در خواست در صف بررسی و تعداد قابل توجهی به دلیل عدم تکمیل مدارک و مشکلات قانونی حذف شده و بیش از هزار نفر نیز انصراف دادند.

جعفری با اشاره به اینکه 57 درصد درخواست مجوزهای استان البرز مربوط به شهرستان کرج است، اضافه کرد: بسیاری از این اطلاع رسانی ها به کمک تلویزیون و رادیو شکل گرفته است که قدردان همکاری صدا و سیما هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 27 هزار البرزی برای اخذ مجوز کسب و کار اقدام کردند

بیش از 27 هزار البرزی برای اخذ مجوز کسب و کار اقدام کردند