مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:302023-06-25سياسي

راهبرد تعامل صددرصدی با نمایندگان مجلس را در پیش گرفتیم


موضوع پنهان از نمایندگان مردم در مجلس نداریم، بستر برای نمایندگان مجلس فراهم شده تا بتوانند در چارچوب موازین قانونی از ندامتگاه ها و زندان ها نیز بازدید به عمل آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه سلسله دیدارها و نشست های مستمر ریاست دستگاه قضا با نمایندگان مجلس و در چهارمین روز از هفته قوه قضاییه، رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به محل حوزه ریاست قوه قضاییه آمدند تا ضمن گرامیداشت هفته عدلیه، با رییس و اعضای شورای عالی قضایی، نشست مشترک هم اندیشی برگزار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان این نشست مشترک هم اندیشی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یاران و همراهان صدیق ایشان، اظهار کرد: امروز خداوند متعال این بستر را فراهم کرده که ما در یک جایگاه حقوقی قرار بگیریم و از طریق این جایگاه به کشور، اسلام و مردم خدمت کنیم و چنانچه ما مسئولان در جایگاه حقوقی خود، کارآمدی لازم را برای مردم نداشته باشیم و فرصت خدمت کردن را از دست بدهیم، حسرت و افسوس بسیار زیادی خواهیم خورد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از راه های کم هزینه برای دولت و قوه قضاییه در زمینه فهم مشکلات مردم در نقاط مختلف کشور، ارتباط وثیق با نمایندگان مجلس است، عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سبب آنکه دائماً و مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد تعامل صددرصدی با نمایندگان مجلس را در پیش گرفتیم

راهبرد تعامل صددرصدی با نمایندگان مجلس را در پیش گرفتیم