مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-18سياسي

تخصیص10درصدی پروژه 12000واحدی سراج کرمانشاه برای مددجویان


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 10 درصد از پروژه 12000 واحدی سراج کرمانشاه برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر نیکزاد ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح 14 هزارمین واحد مسکونی خانوارهای دارای 2 معلول که با حضور رییس سازمان بهزیستی و رییس بنیاد مستضعفان در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه تفاهم نامه ای که به منظور تأمین مسکن معلولین و خانواده هایی که بیش از 2 معلول دارند بین ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، خیرین مسکن ساز و سازمان بهزیستی کشور منعقد شد و بر همین اساس نسبت به ساخت 14 هزار اقدامات لازم انجام گرفت.

وی افزود: امروز پس از تکمیل و آماده سازی تعداد واحدهای وعده داده شده تکمیل و بهره برداری از 14 هزارمین واحد مسکونی ویژه معلولین و خانواده های آنها صورت گرفت که بر اساس تعهدنامه امضا شده بین دستگاه های مربوطه به طور میانگین سالانه یک هزار و 500 واحد برای خانواده های داری 2 معلولیت در کشور ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن با اشاره به ساخت پروژه 12 هزار واحدی سراج در استان کرمانشاه، تصریح کرد: در ادامه روند ساخت مسکن برای خانواده ای سرپرست معلولین طی تفاهم نامه دیگری برای سال آینده پروژه های جدیدی در این راستا آغاز خواهد شد که پروژه سراج در استان کرمانشاه نیز یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص10درصدی پروژه 12000واحدی سراج کرمانشاه برای مددجویان

تخصیص10درصدی پروژه 12000واحدی سراج کرمانشاه برای مددجویان