مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-28سياسي

تعاملات دانشگاه فرهنگیان و دفتر تبلیغات اسلامی افزایش می یابد


تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و دفتر تبلیغات اسلامی طی نشستی با حضور رؤسای دو مجموعه به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، نشست امضای تفاهم نامه میان دفتر تبلیغات و دانشگاه فرهنگیان، با حضور هیأت رییسه دانشگاه فرهنگیان و جمعی از مدیران دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد و طرفین ضمن شناسایی ظرفیت ها، محورها و زمینه های همکاری مشترک، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

همکاری و مشارکت در تهیه وتدوین برنامه ها و محتوای آموزشی دانشگاه در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی و تولید متون اسلامی وفق عناوین وسرفصل های مصوب دانشگاه و همکاری در زمینه برنامه های علمی، آموزشی و فرهنگی ـ تربیتی مشترک از جمله: کرسی های آزاداندیشی، کرسی های نظریه پردازی، کرسی های نقد و نظر، جلسات اخلاق، پاسخ به سئوالات و شبهات، دوره های معرفتی و فرهنگی و.

و همکاری در برگزاری اردوهای تفریحی ـ علمی آموزشی، فرهنگی و تربیتی و دوره های معرفت افزایی برای اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان دانشگاه با استفاده از شیوه های نوین آموزشی با رعایت مقررات مربوط از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

  همچنین همکاری، مشارکت و برنامه ریزی در زمینه برگزاری دوره های آموزشی مشترک، کارگاه های آموزشی، سمینار و جشنواره های مشترک با رویک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات دانشگاه فرهنگیان و دفتر تبلیغات اسلامی افزایش می یابد

تعاملات دانشگاه فرهنگیان و دفتر تبلیغات اسلامی افزایش می یابد