مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-12سياسي

مدیرعامل بنیاد هدایت: مهمانی غدیر، 10 کیلومتری نبود، میلیون کیلومتری بود


اینکه تصور شود میهمانی غدیر فقط در میهمانی 10 کیلومتری و بدون مشارکت مردم خلاصه می شود، تصور غلطی است و پویش مهمونی محله نشان داد که این میهمانی به وسعت مساحت میلیون کیلومتری ایران است.

-  حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس درباره میهمانی 10 کیلومتری غدیر گفت: الحمدلله در سال های گذشته به خصوص از آغاز برگزاری میهمانی 10 کیلومتری، شور بسیاری در سراسر ایران برپا شده است.

  وی با بیان اینکه میهمانی 10 کیلومتری غدیر اقدام ارزشمندی به منظور تعظیم شعائر و گرامیداشت عید غدیر بوده و هست، افزود: این حرکت موجب شد، موجی فراگیر در نقاط مختلف ایران برای برگزاری جشن غدیر و گرامیداشت این روز بزرگ شکل بگیرد و از همه مهم تر موجب شد، رسانه ها غدیر را جدی تر بگیرند.

وی ادامه داد: اما نکته ای که بسیار از آن غفلت شد، آن است که میهمانی غدیر 10 کیلومتر و 20 کیلومتر و حتی 100 کیلومتر نیست، بلکه غدیر در سراسر ایران، در تک تک محلات و مساجد و کوچه ها و شهرها جشن گرفته می شود، اما کمتر کسی آن را می بیند.

میرمحمدیان از تصمیم بنیاد هدایت برای روایت کردن از عشق و محبت تک تک محلات در سرتاسر ایران خبر داد و اظهار داشت: بنیاد هدایت که تمرکز جدی بر محله محوری و مسجدمحوری فعالیت های اجتماعی و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بنیاد هدایت: مهمانی غدیر، 10 کیلومتری نبود، میلیون کیلومتری بود

مدیرعامل بنیاد هدایت: مهمانی غدیر، 10 کیلومتری نبود، میلیون کیلومتری بود