مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-19سياسي

نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی فردا افتتاح می شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی فردا افتتاح می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حبیب الله آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به افتتاح  نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی، اظهار کرد: نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی طی مراسمی فردا با حضور رییس کمیته امداد در خراسان شمالی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: همزمان با این مراسم، آشپزخانه های طرح اطعام حسینی در استان های مختلف به صورت همزمان به بهره برداری می رسد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: سال گذشته 6513 آشپزخانه در ماه محرم و صفر اقدام به طبخ غذای گرم داشتند که این رقم در سال جاری افزایش خواهد یافت.

آسوده خاطرنشان کرد: سال گذشته 23 میلیون پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی و 265 هزار و 477 بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی میان نیازمندان توزیع شد.

آسوده ضمن اعلام روش های مشارکت های مردمی در طرح اطعام حسینی، تاکید کرد: مردم نیکوکار می توانند با شماره گیری #12* به صورت ملی و یا #8877* به صورت استانی، کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند.

وی اضافه کرد کرد: شماره کارت 7777-7777-6077-6277 نیز به منظور جمع آوری نذورات مردمی در طرح اطعام و احسان حسینی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی فردا افتتاح می شود

نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی فردا افتتاح می شود