مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-06سياسي

تأکید امیرعبداللهیان بر پیگیری توافقات انجام شده در سفر رییسی به دمشق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد در باکو حضور دارد، - وزیر امور خارجه در دیدار با همتای سوریه ای در باکو بر ضرورت پیگیری توافقات انجام شده در سفر اخیر آیت الله رییسی به دمشق تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد در باکو حضور دارد، امروز (پنجشنبه) 15 تیر ماه در دیدار با فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه آخرین تحولات روابط دو کشور در حوزه های مختلف دو جانبه و همچنین روند های سیاسی و منطقه ای در ارتباط با سوریه را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.

وزیر امور خارجه ایران با ابلاغ سلام ریاست جمهوری اسلامی ایران به رییس جمهور سوریه، با اشاره به دیدار مهم و موفق روسای جمهور دو کشور در دمشق، بر ضرورت پیگیری توافقات انجام شده از سوی بخش های ذیربط در دو کشور تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بازگشت سوریه به جایگاه واقعی و مهم این کشور در مجامع عربی منطقه ای و روابط با دیگر کشور ها را اقدامی ارزشمند و کمک کننده به برقراری امنیت و آرامش در سوریه و منطقه خواند و از آن استقبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امیرعبداللهیان بر پیگیری توافقات انجام شده در سفر رییسی به دمشق

تأکید امیرعبداللهیان بر پیگیری توافقات انجام شده در سفر رییسی به دمشق