مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-29ورزشي

تراکتور نیازمند حفظ مهره های باکیفیت است


کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور می گوید این تیم برای رسیدن به قهرمانی و حضوری پرقدرت در آسیا، نیازمند حفظ مهره های با کیفیت خود است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور می گوید این تیم برای رسیدن به قهرمانی و حضوری پرقدرت در آسیا، نیازمند حفظ مهره های با کیفیت خود است.

علیرضا میرشفیعیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خریدهای تراکتور آگاهانه و هوشمندانه بوده و به نظرم در مجموع عملکرد این تیم در نقل وانتقالات قابل قبول بوده است.

وی در رابطه با حواشی موجود پیرامون حضور سعید آقایی در تراکتور و نارضایتی هواداران از این امر نیز عنوان کرد: هر بازیکنی ممکن است با پیراهن تیم رقیب در برابر تیم سابقش به میدان برود و این امر طبیعی است، هواداران تراکتور موضوع حرکت غیراخلاقی سعید آقایی را روی بی تجربه بودن و جوانی این بازیکن بگذارند، به نظرم بهتر است این بازیکن از هواداران تراکتور عذر خواهی کند و پرشورها نیز از اشتباه سعید آقایی بگذرند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور متذکر شد: به نظرم تیمی که می خواهد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، باید در ابتدا به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان خوب خود و حفظ این نفرات در تیم باشد و در ادامه کار با اضافه کردن بازیکنانی مثمرثمر تیم منسجمی را به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور نیازمند حفظ مهره های باکیفیت است

تراکتور نیازمند حفظ مهره های باکیفیت است