مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-17اجتماعي

امسال هوای همدان از نظر آلودگی بهتر از پارسال بود


مسئول برنامه پایش کیفیت هوای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال وضعیت استان از نظر آلودگی هوا نسبت به سال قبل به خاطر بارش ها در منطقه و جنوب غرب و غرب بهتر بوده است.

- ایسنا/همدان مسئول برنامه پایش کیفیت هوای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال وضعیت استان از نظر آلودگی هوا نسبت به سال قبل به خاطر بارش ها در منطقه و جنوب غرب و غرب بهتر بوده است.

مهدی خدابخشی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری از نظر حاکمیت گردوغبار و ریزگردها در سطح استان داشتیم، اظهار کرد: چند روزی غلظت آلاینده ها در استان بالا رفت اما آن طور نبود که ایجاد خطر کند و تنها یکی، دو روزی در تیرماه و اواخر خردادماه هوا برای گروه های حساس ناسالم بود و برای همه مردم خطرناک نبوده است.

وی ادامه داد: همزمان که استان های غربی به شکلی تحت تأثیر گردوغبار تولید شده از سمت کشور عراق یا چشمه های استان های غرب و جنوب غرب بودند، بخشی هم به همدان رسید و جریان های هوا و باد استان ما را هم متأثر کرد.

خدابخشی با تأکید بر اینکه امسال وضعیت استان از نظر آلودگی هوا نسبت به سال قبل به خاطر بارش ها در منطقه و جنوب غرب و غرب بهتر بوده است، خاطرنشان کرد: ارائه آمار دقیق درباره تعداد روزهای آلوده منوط به دریافت گزارش سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال هوای همدان از نظر آلودگی بهتر از پارسال بود

امسال هوای همدان از نظر آلودگی بهتر از پارسال بود