مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-28سياسي

محور اصلی تشکیل جامعە اسلامی نشر همدلی در بین آحاد جامعە است


محور اصلی تشکیل جامعه اسلامی در سطح کشور و ترویج آن در سطح سایر کشورهای اسلامی، نشرخوبی ها و ایجاد همدلی بین تمام افراد جامعه است.

- ایسنا/کردستان راهیار منطقە غرب کشور گفت: محور اصلی تشکیل جامعه اسلامی در سطح کشور و ترویج آن در سطح سایر کشورهای اسلامی، نشرخوبی ها و ایجاد همدلی بین تمام افراد جامعه است.

حجت الاسلام محمد میرزایی، شامگاە روز گذشتە در همایش توجیهی مهرواره محله همدل و عملیات محرم ایجاد انس، الفت، اخوت و برادری در کنار هم همدلی را به ارمغان می ورد و جامعه اسلامی در سایه همدلی محقق می شود.

حجت الاسلام میرزایی، عنوان کرد: وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا؛ و همگی به ریسمان خدا قرآن و اسلام، و هرگونه وسیله وحدت ، چنگ زنید، و پراکنده نشوید خداوند متعال در این آیه دو شرط را جمع شدن و دوری از تفرقه را لازمه اتحاد مسلمین عنوان کرده است.

وی افزود: انس، الفت، اخوت، برادری و یکی شدن در همدلی تجمع پیدا کرده است در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی به منظور ایجاد وحدت و ترویج انس و الفت بین افراد جامعه در شرایطی که دشمنان به دنبال ایجاد یأس و نامیدی در جامعه هستند، مهرواره محله همدل را در سطح کشور برگزار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور اصلی تشکیل جامعە اسلامی نشر همدلی در بین آحاد جامعە است

محور اصلی تشکیل جامعە اسلامی نشر همدلی در بین آحاد جامعە است