مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-26اقتصادي

برگزاری چهارمین نشست ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سالجاری


چهارمین نشست ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری با موضوع بررسی و پیگیری دستاوردها و توافقات انجام شده در سفر رییس جمهور به اندونزی در وزارت امور خارجه برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، چهارمین نشست ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و با حضور اعضای ستاد با موضوع بررسی و پیگیری دستاوردها، پروژه ها و توافقات انجام شده در سفر رییس جمهور به اندونزی در وزارت امور خارجه برگزارشد.

   در ابتدای نشست مهدی صفری با اشاره به استقبال مقامات اندونزیایی از همکاری با جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف و حجم بالای تفاهمات انجام شده در حوزه های دارو و درمان، کشاورزی، تکنولوژی های نو، فرهنگ، نفت، گاز و پتروشیمی در سفر اخیر رییس جمهور به این کشور، از همه دستگاه ها و نهادهای مسؤول خواست در پیگیری امور مربوط به اجرایی شدن تفاهمات جدی و پر توان عمل کنند.

وی با اشاره به این موضوع که همکاری با دیگر کشورها در چنین حجم بالایی با وجود رقابت در این زمینه بسیار مغتنم و ارزشمند است، افزود: برای حضور در بازارهای جهانی با وجود سختی کار باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین نشست ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سالجاری

برگزاری چهارمین نشست ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سالجاری