مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-28سياسي

گذرنامه ویژه برای اربعین به قوت خود باقی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  سیدمجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور روز چهارشنبه در حاشیه ستاد اربعین استان ایلام در مرز مهران در جمع خبرنگاران، - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره اینکه گذرنامه ویژه برای اربعین به قوت خود باقی است، گفت: مسیر ایلام- مهران تا اربعین حسینی سال جاری چهار بانده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  سیدمجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور روز چهارشنبه در حاشیه ستاد اربعین استان ایلام در مرز مهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرز های مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرین و باشماق برای اربعین حسینی مورد استفاده قرار می گیرد.

میراحمدی با بیان اینکه مرز خسروی برای اربعین امسال 24 ساعته خواهد بود، تصریح کرد: امسال گذرنامه ویژه برای اربعین حسینی، به قوت خود باقی است که به تازگی تمهیدات لازم برای صدور آن صورت گرفته است، این گذرنامه ویژه به مدت پنج سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مسیر ایلام- مهران تا اربعین حسینی سال جاری چهار بانده می شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در پایانه مرزی مهران برای توسعه زیرساخت ها انجام شده است، یادآور شد: در مرز مهران تعداد گیت ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذرنامه ویژه برای اربعین به قوت خود باقی است

گذرنامه ویژه برای اربعین به قوت خود باقی است