مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-23ورزشي

بازرسی از مدارس فوتبال ادامه دارد/ مدارس استقلال و پرسپولیس در قم مجوز ندارد


مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان قم از آغاز بازرسی های مستمر از مدارس فوتبال و فوتسال در قم خبر داد.

- ایسنا/قم مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان قم از آغاز بازرسی های مستمر از مدارس فوتبال و فوتسال در قم خبر داد.

عباس زارعی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان قم فهرست شش مدرسه فوتبال و دو مدرسه فوتسال مجاز به فعالیت در سال 1402 را اعلام کرد و از خانواده ها و شهروندان قمی خواست از ثبت نام فرزندان خود در هر مدرسه فوتبالی غیر از این هشت مدرسه اجتناب کنند.

وی ادامه داد: مدارس فوتبال ستارگان هلال، مشعل و هلال احمر، افشید، هما، رضایی و نوینو و مدارس فوتسال حسن زاده و بهفر دارای مجوز از سوی هیات فوتبال استان قم اعلام شدند.

وی اضافه کرد: تیم ها و مدارسی با نامگذاری تیم های بزرگ همچون استقلال و پرسپولیس صحت نداشته و غیر مجاز محسوب می شود؛ زیرا تیم های بزرگ درخواست مدرسه فوتبال، فوتسال در استان قم را نداشته اند.

زارعی با اشاره به اولین بازرسی مدارس فوتبال بیان کرد: با توجه به شروع اوقات فراغت دانش آموزان و شروع فعالیت مدارس فوتبال، فوتسال در سطح استان و لزوم کنترل مدارس، در راستای وظایف و تحقق اهداف هیات فوتبال (کمیته جوانان و استعدادیابی) اولین بازدید و ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از مدارس فوتبال ادامه دارد/ مدارس استقلال و پرسپولیس در قم مجوز ندارد

بازرسی از مدارس فوتبال ادامه دارد/ مدارس استقلال و پرسپولیس در قم مجوز ندارد