مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-05بين الملل

الازهر مصر جنایت اسراییل در جنین را به شدت محکوم کرد


الازهر مصر «حملات مکرر اسراییل به شهر جنین در کرانه باختری اشغالی را که منجر به شهادت و مجروح شدن مردم بی گناه فلسطین شده است»، به شدت محکوم کرد.

- الازهر مصر حملات مکرر اسراییل به شهر جنین در کرانه باختری اشغالی را که منجر به شهادت و مجروح شدن مردم بی گناه فلسطین شده است ، به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه الازهر مصر آمده که حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی در جنین، بیانگر اصرار آشکار صهیونیست ها بر ادامه حملات، کشتار جمعی و استفاده از انواع وحشی گری و زور بیش از حد با هدف ایجاد رعب و وحشت علیه مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین و نقض آشکار تمام قوانین و هنجارهای انسانی و اخلاقی است.

الازهر در ادامه بر حمایت خود از مبارزات مشروع مردم فلسطین تأکید کرد و خواستار اتخاذ مواضع واحد عربی و اسلامی در قبال تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی در شهر جنین فلسطین اشغالی شد.

الازهر همچنین از جامعه جهانی خواست تا مسئولیت خود را در قبال آنچه در سرزمین های اشغالی فلسطین رخ می دهد، برعهده بگیرد و تصمیمات قاطعی را برای جلوگیری از تضییع حقوق فلسطینیان بی گناه و تجاوز آشکار و مداوم به سرزمین آنها اتخاذ کند.

در پایان بیانیه آمده است: از خداوند متعال می خواهیم که شهدای ما - شهدای فلسطین - را مشمول رحمت و مغفرت خود گرداند و مجروحان را شفای عاجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الازهر مصر جنایت اسراییل در جنین را به شدت محکوم کرد

الازهر مصر جنایت اسراییل در جنین را به شدت محکوم کرد