مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 22:052023-06-26حوادث

مرزبانی هرمزگان: جلوگیری از خروج بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق


سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی اظهار کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سوخت در نوار مرزهای آبی ساحلی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند انتقال بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

- سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی اظهار کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سوخت در نوار مرزهای آبی ساحلی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند انتقال بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق در 3 ماهه گذشته در مرزهای دریایی هرمزگان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی در این خصوص اظهار کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سوخت در نوار مرزهای آبی ساحلی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند انتقال بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

  وی افزود: مرزبانان با اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی حوزه استحفاظی در این مدت موفق شدند 6 میلیون و 400 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

  فرمانده مرزبانی هرمزگان اضافه کرد: در سه ماهه گذشته 98 فروند شناور و 22 دستگاه خودرو حامل و فعال در موضوع قاچاق سوخت را توقیف و 171 نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی استان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبانی هرمزگان: جلوگیری از خروج بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق

مرزبانی هرمزگان: جلوگیری از خروج بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق