مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-24سياسي

خانواده شهدای فراجا در قم تجلیل شدند +عکس و فیلم


خانواده های شهدای سال 1402 فراجا با سفر به شهر مقدس قم به زیارت حرم مطهر بانوی کرامت مشرف شده و طی مراسمی توسط امام جمعه قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم تجلیل از خانواده 20 شهید فراجا پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم در سالن امام خامنه ای حرم مطهر برگزار شد.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در این مراسم با اشاره به مناسبت های ماه ذی الحجه، عید غدیر و نصب امیرالمؤمنین(ع) به خلافت و امامت جامعه مسلمین را در رأس همه مناسبت های این ماه دانست و اظهار کرد: ما وظیفه داریم که این مناسبت ها به ویژه عید سعید غدیر را گرامی و یاد این روز را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه حضرت ابراهیم(ع) از طرف خداوند مأموریت پیدا کردند که پایه های خانه خدا را به کمک فرزندشان حضرت اسماعیل بنا کنند، گفت: خوب است که انسان اگر کاری برای خدا انجام می دهد بعد از آن دعا کند و چیزی از خدا بخواهد و حضرت ابراهیم(ع) نیز بعد از کار مهمی که انجام دادند و پایه های خانه خدا را بالا آوردند چند دعا کردند که یکی از دعاهای ایشان این بود که برای شهر مکه امنیت قرار دهد و بعد هم خواست که معیشت و وضع اقتصادی مردم خوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدای فراجا در قم تجلیل شدند +عکس و فیلم

خانواده شهدای فراجا در قم تجلیل شدند +عکس و فیلم