مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-22سياسي

جعفری بروجنی: ماه محرم و صفر بهترین فرصت برای روشنگری مقوله حجاب و عفاف است


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ماه محرم و صفر بهترین فرصت برای روشنگری مقوله حجاب و عفاف است که باید از این ظرفیت به جای بحث های سیاسی استفاده کرد.

- نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ماه محرم و صفر بهترین فرصت برای روشنگری مقوله حجاب و عفاف است که باید از این ظرفیت به جای بحث های سیاسی استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرقلی جعفری بروجنی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: اهانت و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم توسط کشورهای غربی را محکوم می کنیم و تذکر می دهم به کشورهایی که این اهانت در آنها صورت گرفته که باید بدانند با احساسات مسلمانان بازی کردن هزینه های گزافی را به دنبال دارد و بایستی آن را بپردازند.

ماه محرم و صفر بهترین فرصت برای روشنگری مقوله حجاب و عفاف است که باید از این ظرفیت به جای بحث های سیاسی استفاده کرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر ارشاد برای سفر به بروجن تشکر کرده و امیدواریم مصوبات این سفر اجرایی شود و مردم از این تصمیمات بهره مند گردند.

مردم چهارمحال و بختیاری انتظار دارند برای بهره برداری از پروژه آب شرب که به شدت در مضیقه هستند، اقدام سریعی انجام شود تا این پروژه به بهره برداری برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفری بروجنی: ماه محرم و صفر بهترین فرصت برای روشنگری مقوله حجاب و عفاف است

جعفری بروجنی: ماه محرم و صفر بهترین فرصت برای روشنگری مقوله حجاب و عفاف است