مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-10حوادث

کلاهبردار 4 هزار میلیاردی با وعده واردات خودرو دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم فراری که با وعده واردات خودرو، مبلغ چهار هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فردی با وعده واردات خودرو و خرید و فروش آن از شهروندان کلاهبرداری می کند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پایگاه آگاهی ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی، متهم را که از زندانیان فراری و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بوده، شناسایی و وی را در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده پیرامون این پرونده مشخص شد، متهم تاکنون 4 هزار میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده است، اظهار داشت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با وعده واردات و خرید و فروش خودرو اقرار کرد.

سردار مفخمی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از کلاهبرداری در نمایشگاه هایی که مجوز فعالیت از اتحادیه مربوطه را دارا می باشند؛ اقدام به خرید و فروش خودرو کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار 4 هزار میلیاردی با وعده واردات خودرو دستگیر شد

کلاهبردار 4 هزار میلیاردی با وعده واردات خودرو دستگیر شد