مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:062023-07-14حوادث

گودبرداری در یک زمین در بروجرد حادثه آفرید


معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: در اثر گودبرداری قسمتی از ملک مجاور تخریب شد.

- ایسنا/لرستان معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: در اثر گودبرداری قسمتی از ملک مجاور تخریب شد.

نادر موسیوند امروز 23 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی تماسی که با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مبنی بر ریزش یک واحد مسکونی واقع در خیابان تختی گرفته شد بلافاصله اکیپ های امداد و نجات به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان در بدو ورود به محل با رعایت نکات ایمنی محل را موردبررسی و بازدید قرار دادند که در اثر گودبرداری ساختمان مجاور تخریب شده بود، خوشبختانه هنگام تخریب با اولین لرزش و صدای ساکنین به بیرون از ساختمان رفته و این حادثه مصدوم نداشت.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی بروجرد خاطرنشان کرد: شهروندان هنگامی که مجاور محل زندگی خود شاهد گودبرداری هستند، در صورت احساس خطر و یا وجود ترک در دیواره های ملک خود با پیمانکار محل گودبرداری موضوع را مطرح و در صورت بی توجهی مسئول مربوطه به سازمان آتش نشانی جهت بازدید از محل مراجعه کنند.

موسیوند اضافه کرد: اطفای حریق 2 منزل مسکونی، 20 مورد علف های هرز و مزارع کشاورزی، 5 مورد امدادرسانی به افراد محبوس شده در آسانسور و یک منزل مسکونی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودبرداری در یک زمین در بروجرد حادثه آفرید

گودبرداری در یک زمین در بروجرد حادثه آفرید