مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-09پزشكي

آمادگی وزارت بهداشت برای انتقال دانش بیمارستان سازی به عراق


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در دیدار صالح الحسناوی - وزیر بهداشت عراق، آمادگی ایران برای انتقال تجارب و دانش بیمارستان سازی به این کشور را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صالح الحسناوی، وزیر بهداشت عراق که در رأس هیاتی بلندپایه به دعوت رسمی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری آخرین چشم اندازهای همکاری بین دو کشور وارد ایران شده است، روز گذشته پس از دیدار با دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، در محل بیمارستان حضرت مهدی (عج) حاضر شد و با دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دیدار کرد.

در این بازدید که با همراهی دکتر نیکنام مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، دکتر قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از مسئولین انجام شد، ابعاد مختلف دستاوردها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف علوم پزشکی به اطلاع وزیر بهداشت عراق رسید.

دکتر رحیمی - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در این دیدار بر لزوم همکاری های مشترک میان دو کشور ایران و عراق در حوزه سلامت تأکید کرد و گفت: زمینه های بسیار خوبی برای همکاری های بین دو کشور به ویژه در حوزه لجستیک و منابع انسانی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت بهداشت برای انتقال دانش بیمارستان سازی به عراق

آمادگی وزارت بهداشت برای انتقال دانش بیمارستان سازی به عراق