مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-16بين الملل

وزیر جنگ اسبق تل آویو: کنترل از دست مان خارج شده و امنیت نداریم


وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به تشدید عملیات گروه های مقاومت در کرانه باختری، گفت کنترل اوضاع از دست کابینه خارج شده و امنیت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آویگدور لیبرمن رییس حزب یسراییل بیتنو و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی به عملیات تیراندازی امروز در جنوب کرانه باختری واکنش نشان داد.

رسانه های صهیونیستی، صبح امروز، خبر دادند که در ایست بازرسی یفوع در جنوب کرانه باختری تیراندازی شده و به دنبال آن 3 شهرک نشین مجروح شده اند و حال یکی از آن ها وخیم است.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به بیانیه امروز گروه های مقاومت که عملیات تیراندازی امروز در جنوب کرانه باختری را تبریک گفتند، از ناامن شدن کرانه باختری انتقاد کرد.

آویگدور لیبرمن با بیان اینکه تنها در شهر جنین در شمال کرانه باختری عملیات رخ نمی دهد، بلکه آن ها در سراسر کرانه باختری شاهد عملیات استشهادی هستند، گفت: نه حاکمیتی در کار است و نه امنیتی.

کابینه قدرت بازدارندگی و کنترل خود را از دست داده است.

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، صبح امروز بعد از انجام عملیات در جنوب کرانه باختری، در واکنش به این عملیات گفت: عملیات دلیرانه مقاومت در نزدیکی ایست بازرسی نظامی تفوع در بیت لحم را تبریک می گوییم و آن را پاسخ طبیعی و مشروع به جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ اسبق تل آویو: کنترل از دست مان خارج شده و امنیت نداریم

وزیر جنگ اسبق تل آویو: کنترل از دست مان خارج شده و امنیت نداریم