مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:472023-07-12اقتصادي

سایه سنگین مافیا و دلالان بر بازار پوشاک


نبودن زیرساخت های لازم برای تولیدکنندگان پوشاک و همچنین عدم نظارت بر تولید سبب شده ذائقه بازار بر اساس قوانین دلالان تعریف شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- صدیقه قربان نیا: آماده نبودن زیرساخت های لازم برای تولیدکنندگان پوشاک و همچنین عدم نظارت بر تولید باعث شده ذائقه بازار بر اساس قوانین دلالان تعریف شود و بازار پوشاک را به سمت و سوی شلختگی سوق دهد.

رواج مدهای نامتعارف که برچسب مد روز بر آنها خورده است، برگرفته از اندیشه و تفکر سودجویانی است که برای قبضه بازار، عفاف و حجاب جامعه را نشان گرفته اند.

به باور فعالان صنف پوشاک مهیا نبودن بسترها و حمایت نشدن تولیدکنندگان برای تولید البسه مناسب و اسلامی از مهمترین مشکلات فراروی به شمار می رود.

نایب رییس اتاق اصناف شهرستان بابل با اشاره به آماده نبودن بسترهای مناسب حمایتی در سال های گذشته گفت: زمانی می توان مدهای متناسب با خانواده را جایگزین مدهای نامتعارف و جلف کرد که همه ارگان ها پای کار بیایند و بسترهای مناسب حمایتی از جمله تسهیلات متناسب ارائه شود.

محمد شرافتی ادامه داد: دولت باید موضوع حجاب و مد و لباس را به صورت جدی پیگیر باشد و از تولیدکنندگان این عرصه حمایت بیشتری کند تا تولیدکننده برای تولید البسه بومی رغبت بیشتری داشته و دغدغه و نگرانی در این زمینه نداشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین مافیا و دلالان بر بازار پوشاک

سایه سنگین مافیا و دلالان بر بازار پوشاک