مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-19سياسي

جامعه گرفتار بیماری فرهنگی/ کارخانه انقلاب ایجاد شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه گرفتار بیماری فرهنگی است، گفت: امروز باید کارخانه انقلاب را راه بیاندازیم چراکه تولیداتش که همان اسلام است، - برای نجات کل بشر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در جمع کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون توسعه و اداری مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان کرد: انسان در میان موجودات، در مجموعه حیوانات و نباتات متفاوت است چراکه انسان ها در بعد انسانی با یکدیگر تفاوت زیادی دارند.

وی با بیان اینکه فرهنگ نقش اصلی را در انسان بازی می کند، اظهار کرد: کاربرد آثار وجودی انسان های مختلف در فرهنگ مشخص می شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز دنیا با فرهنگ تقسیم می شود چراکه تفاوت اسلام با استکبار در فرهنگ است، گفت: فرهنگ در خانواده ها نقش بسزایی دارد و بیماری فرهنگی باعث فروپاشی فرهنگ می شود.

فرهنگ انسانی اسلامی اجرا شود نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برای رفع مشکلات جامعه باید فرهنگ انسانی اسلامی درست تعریف و اجرا شود، افزود: اگر فرهنگ مطابق فطرت انسانی، امور وحیانی، علم و عقل باشد، بسیاری از مشکلات مانند خیانت، دزدی، تقلب و غیره نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه گرفتار بیماری فرهنگی/ کارخانه انقلاب ایجاد شود

جامعه گرفتار بیماری فرهنگی/ کارخانه انقلاب ایجاد شود