مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-13اقتصادي

حفظ بافت روستاها نیازمند فرهنگ سازی است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بافت با ارزش روستا باید حفظ شود و در نوسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی اصرار بر این است که روستا بافت خود را از دست ندهد و ظاهر شهری نداشته باشد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بافت با ارزش روستا باید حفظ شود و در نوسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی اصرار بر این است که روستا بافت خود را از دست ندهد و ظاهر شهری نداشته باشد.

رضا خواجه ای شامگاه دیروز (21 تیرماه) در حاشیه بازدید از روستای درسجین در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 10 روستا در استان زنجان طرح مصوب تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری دارند، اظهار کرد: از بین 10 روستا، طرح مورد نظر برای چهار روستای درسجین، گلابر، خویین ، ویر تهیه شده و این طرح برای سه روستای شیت، علم کندی و حاج سیران نیز در دست تهیه است و روستاهای ولیدر، چپدره و ماری نیز مصوبه دفتر مرکزی را دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در 60 روستای زیر 20 خانوار براساس موقعیت روستاها، تصریح کرد: طرح های روستایی هر 10 سال یک بار بازنگری می شود که این بازنگری در 140 روستا انجام و برای بازنگری در 120 روستا در سال جاری برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ بافت روستاها نیازمند فرهنگ سازی است

حفظ بافت روستاها نیازمند فرهنگ سازی است