مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-11اقتصادي

فرارهای مالیاتی رصد می شود / مالیات ستانی هوشمند شده است


مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: در سال جاری ساماندهی فرارهای مالیاتی مهم ترین موضوعی است که در دستور کار سازمان امور مالیاتی قرار دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: در سال جاری ساماندهی فرارهای مالیاتی مهم ترین موضوعی است که در دستور کار سازمان امور مالیاتی قرار دارد.

عباس مزیکی، امروز (سه شنبه 20 تیرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته فرهنگ سازی مالیاتی، اظهار کرد: در سال 1401 مجموعاً 366 هزار و 55 فعال اقتصادی در بخش مشاغل اظهارنامه و فرم تبصره 100 ارائه کردند که این آمار بیانگر گسترش چتر مالیاتی است.

وی با اعلام اینکه مردم در پرداخت مالیات به سمت خوداظهاری حرکت کرده اند که نشان دهنده کاهش هزینه های مادی و اجتماعی اخذ مالیات است، افزود: در سال 1400 حدود 75 درصد از مشاغل از تبصره 100 استفاده کردند و امسال نیز این آمار به 79 درصد رسیده است که نشان می دهد تبیین امتیازات تبصره 100 به خوبی انجام می شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، توضیح داد: اگر مردم متوجه شوند که مالیات در گره گشایی از مسائل مؤثر خواهد بود، برای پرداخت آن پیش قدم می شوند البته که این موضوع می تواند نگاه منفی به نظام مالیاتی را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرارهای مالیاتی رصد می شود / مالیات ستانی هوشمند شده است

فرارهای مالیاتی رصد می شود / مالیات ستانی هوشمند شده است