مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 18:102023-06-28سياسي

تصویب بیمه خدمات روانشناسی با حمایت وزیر بهداشت


رییس هیات نظارت مرکزی پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران از تصویب پوشش بیمه برای تعرفه خدمات روانشناسی پس از 20 سال، - با حمایت و پیگیری های وزیر بهداشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس مسجدی آرانی، در نشست خبری که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس قانون، انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره باید هر 4 سال یکبار برگزار شود که به دلایل مختلفی در دوره چهارم و علیرغم صراحت قانون، دوره ریاست این سازمان به جای 4 به 7 سال رسیده است.

وی از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات این سازمان از 6 تیرماه خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند تا روز 13 تیرماه در این انتخابات، ثبت نام کنند.

در سال های گذشته لازم بود که شورای مرکزی و ارکان این سازمان، تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات اتخاذ کنند که این موضوع مورد توجه قرار نگرفته بود و حقوق اعضای این سازمان، نادیده گرفته شد.

مصوبه دولت برای برگزاری انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره رییس هیأت مرکزی نظارت پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با اشاره به ارائه گزارش برخی دستگاه ها به نهاد ریاست جمهوری در خصوص برگزار نشدن انتخابات این سازمان در موعد مقرر برای دوره پنجم، یادآور شد: اسفندماه سال گذشته، هیأت وزیران مصوبه ای در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بیمه خدمات روانشناسی با حمایت وزیر بهداشت

تصویب بیمه خدمات روانشناسی با حمایت وزیر بهداشت