مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-11بين الملل

فرمانده یک زیردریایی روسی حین دویدن صبحگاهی به قتل رسید


خبرگزاری تاس به نقل از مقام های امنیتی گزارش داد، فرمانده یک زیردریایی روسی و معاون بسیج نظامی در شهر کراسنودار در جنوب روسیه به ضرب گلوله کشته شد.

- خبرگزاری تاس به نقل از مقام های امنیتی گزارش داد، فرمانده یک زیردریایی روسی و معاون بسیج نظامی در شهر کراسنودار در جنوب روسیه به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، این مقام با نام استانیسلاو رژیتسکی صبح روز دوشنبه که برای دویدن بیرون رفته بود، به دست یک فرد مسلح کشته شد و پرونده جنایی مرتبط با قتل او به جریان افتاده است.

این مقام کشته شده همچنین فرمانده یک زیردریایی ناوگان دریای سیاه روسیه بود که خبرگزاری های آنلاین محلی در اوکراین ادعا کردند مسئول شلیک موشک های کروز کالیبر به اهداف اوکراینی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاس، رژیتسکی در نیروی دریایی روسیه فرماندهی زیردریایی کراسنودار که نامش را از همین شهر گرفته، برعهده داشت.

مشخص نیست که آیا او در زمانی که به قتل رسید، کاپیتان این زیردریایی بوده یا خیر.

استانیسلاو رژیتسکی به گفته وزارت دفاع روسیه، کراسنودار یک زیردریایی دیزلی-برقی است که برای ناوگان دریای سیاه ساخته شده و برای مقابله با کشتی ها و زیردریایی ها، مین گذاری ها و انجام عملیات شناسایی طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده یک زیردریایی روسی حین دویدن صبحگاهی به قتل رسید

فرمانده یک زیردریایی روسی حین دویدن صبحگاهی به قتل رسید