مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-23سياسي

اهتمام جدی مسئولین نسبت به جبران خسارت سیل در شمال اردبیل


سیل اخیر خسارت های قابل توجهی به مردم اصلاندوز وارد کرد که رسیدگی به این موضوع اهتمام جدی مسئولین استانی را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سیل اخیر اصلاندوز اظهار کرد: متأسفانه سیل اخیر موجب خسارت های قابل توجهی به 10 قشلاق و روستای اصلاندوز شد که باید مسئولین استانی نسبت به جبران خسارت های این منطقه اهتمام جدی داشته باشند.

وی ضمن انتقاد از عدم حضور مسئولان استانی در مناطق سیل زده اصلاندوز گفت: انتظار داریم نظارت ها بر ساخت و سازهای غیر مجاز که امکان تخریب آن توسط سیل در مواقع بحرانی بیشتر است، جدی تر اعمال شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی اصلاندوز ضمن تسلیت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی و گرامیداشت روز قوه قضاییه تصریح کرد: اندیشه های عدالت محور شهید بهشتی امروزه نیز باید سرمشق و الگو باشد و دستگاه قضایی باید تمام تلاش خود را برای فهماندن معنای واقعی کلمه نسبت به جاری بودن مفهوم عدالت در دستگاه قضایی به کار گیرد.

لزوم تسریع ارتقا حوزه قضایی بخش به دادگستری در اصلاندوز حجت الاسلام جعفرزاده خواستار تسریع ارتقا حوزه قضایی بخش به دادگستری در اصلاندوز شد و گفت: رسیدگی به بعضی از جرایم در صلاحیت دادگاه بخش نبوده و مردم مجبور هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی مسئولین نسبت به جبران خسارت سیل در شمال اردبیل

اهتمام جدی مسئولین نسبت به جبران خسارت سیل در شمال اردبیل